Ana Sayfa Pazarlama

Pazarlama

Marka Kişiliği ve Marka Kişiliği Skalası

Nasıl birisiniz? Cesur, heyecanlı, neşeli, başarılı, dürüst, güvenilir…Bunlar sadece insanlara atfedilmiş özellikler değil; markaları da bu özellikler ile...

Marka İletişim Uzmanı Kimdir? Ne İş Yapar?

Marka iletişim uzmanı; bir şirketin ya da iletişim alanında hizmet veren bir ajansın, pazarlama iletişimini ve stratejilerini yürütmekle ve bu süreçleri takip...

Markanızı Yönetmenin En Kolay Yolları

Kendi kişisel markanızı yaratmak, yeni bir iş bulmaktan terfi aramaya, yeni müşteriler kazanmaya veya kendi işinizi kurmaya kadar profesyonel yaşamınızda önemli bir...

İÇERİK PAZARLAMASI VE YAPAY ZEKA: MÜKEMMEL EŞLEŞME

Bilim insanları ve mühendislerin uzun yıllar süren uğraşları sonucu hayatımıza giren yapay zeka orijinal adıyla artificial intelligence (AI), insanoğlunun duygusal yapısı ve...

Dijital Pazarlamada Dev Güç: Sosyal Medya ve Yönetimi

Teknoloji alanında yaşanan gelişmelerin getirisi olan dijitalleşme, pazarlamanın da geleneksel ve dijital olarak iki kategoriye ayrılmasına sebep olmuştur. İşletmeler de küreselleşme ve...

Ürküten Strateji: Dark Marketing (Karanlık Pazarlama)

"En iyi pazarlama, pazarlama gibi hissettirmeyendir." Tom FishburneNeden film izlerken patlamış mısır yiyoruz? Evimizde dahi film denilince neden aklımıza hemen patlamış mısır...

Yapay Zeka Dijital Pazarlamayı Nasıl Dönüştürüyor?

Yapay zeka uygulamaları gün geçtikçe hayatımıza daha çok entegre oluyor. Bu süreçte yapay zeka dijital pazarlamayı nasıl etkileyecek?

Hiper Kişiselleştirmenin Pazarlamadaki Önemi

Sosyal medya, markaların, tüketicilerle etkileşim içinde olmasına ve bu ilişkilerini geliştirmelerine olanak sağlayan en önemli pazarlama alanlardan bir tanesidir. Doğru planlanan stratejilerle...