Ana Sayfa Pazarlama

Pazarlama

Geleneksel Pazarlama ve Gerilla Pazarlamanın Farkları

Küreselleşen dünyayla beraber değişimin yarattığı belirsizlik,markalar içinde sürekli yenilenmeyi zorunlu kılmaktadır. Bu yenilenme stratejileri pazarlama anlayışı çevrelerinde de değişime yol açmaktadır.

Markalar Hangi E-Ticaret Altyapılarını Tercih Ediyor?

Değişen ve gelişen teknolojiyle beraber dijital çağda bütün markalar geleneksel mağazacılık sistemlerini internet ortamına da taşımaktadır. Markaların varlığı, dijital dünyadaki varlığıyla ölçülmektedir.

Marka Kişiliği ve Marka Kişiliği Skalası

Nasıl birisiniz? Cesur, heyecanlı, neşeli, başarılı, dürüst, güvenilir…Bunlar sadece insanlara atfedilmiş özellikler değil; markaları da bu özellikler ile...

Marka İletişim Uzmanı Kimdir? Ne İş Yapar?

Marka iletişim uzmanı; bir şirketin ya da iletişim alanında hizmet veren bir ajansın, pazarlama iletişimini ve stratejilerini yürütmekle ve bu süreçleri takip...

Markanızı Yönetmenin En Kolay Yolları

Kendi kişisel markanızı yaratmak, yeni bir iş bulmaktan terfi aramaya, yeni müşteriler kazanmaya veya kendi işinizi kurmaya kadar profesyonel yaşamınızda önemli bir...

İÇERİK PAZARLAMASI VE YAPAY ZEKA: MÜKEMMEL EŞLEŞME

Bilim insanları ve mühendislerin uzun yıllar süren uğraşları sonucu hayatımıza giren yapay zeka orijinal adıyla artificial intelligence (AI), insanoğlunun duygusal yapısı ve...

Dijital Pazarlamada Dev Güç: Sosyal Medya ve Yönetimi

Teknoloji alanında yaşanan gelişmelerin getirisi olan dijitalleşme, pazarlamanın da geleneksel ve dijital olarak iki kategoriye ayrılmasına sebep olmuştur. İşletmeler de küreselleşme ve...

Dijital Pazarlama ve Renk Psikolojisi

Renklerin de bir dili olduğunu biliyor muydunuz? Renkler sahip oldukları yüksek psikolojik etkileri sayesinde algılarımızı, karar verme sürecimizi ve bunlar sonucunda da...